یزدفردا "کانون فارغ التحصیلان گزارش عملکرد خود را در راستای ایجاد ارتباط مؤثر، ارائه خدمات بهتر، زمینه سازی جهت اشتغال و ارتقاء سطح آموزشی و مهارتی فارغ التحصیلان ارائه نمود.
مهندس سید ادریس میراحمدی رئیس کانون فارغ التحصیلان واحد یزد در گفتگو با یزدفردا اظهار داشت  : کانون با هدف ارتقاء سطح آموزشی و مهارتی فارغ التحصیلان اقداماتی را انجام داده که اهم  آنها  بدین شرح می باشد : 

 برگزاری سخنرانی با موضوع نظام وظیفه، تعاون، صنایع و معادن، بانکهای عامل، مبانی کارآفرینی و معرفی سازمان های ارائه کننده تسهیلات جهت اشتغال

- برگزاری سمیناری با همکاری انجمن عمران ایران و همچنین رایزنی های اولیه با مسئولین دانشگاه، سازمان فنی و حرفه ای مبنی بر گذراندن یکی از دوره های فنی و حرفه ای از جمله فعالیت های واحد کارآموزشی می باشد.

کانون  در راستای ایجاد ارتباط مؤثر، اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت اختصاصی کانون، انتشار نشریه و همچنین درج خبرهای مربوطه در سایت انجام داده است.

رئیس کانون در زمینه ارائه خدماتی از جمله فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در دانشگاه، برگزاری دوره های رایگان در زمینه های مختلف همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای در دانشگاه، فروش حافظه های جانبی موبایل به صورت چرخشی در دانشکده های دانشگاه، راه اندازی دفتر خدماتی و فروش ایرانسل و همچنین راه اندازی دفتر فنی کانون با هدف چرخش مالی و کارآفرینی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان علاقمند را از جمله فعالیتهای دیگر کانون برشمرد.

مهندس میراحمدی خاطر نشان شد در زمینه اشتغال هم در حال مذاکره و بستن تفاهم نامه با اداره تعاون، جهاد کشاوری، اداره کار و امور اجتماعی و دفاتر کاریابی فعال در سطح استان هستیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا